neděle 16. listopadu 2014

Arašídové cookies

Taky tak rády pečete? A taky tak milujete arašídový máslo? Pokud ano, tak jste tu správně, protože já mam pro vás ten nejlehčí a nejchutnější recept na cookies z arašídovýho másla!
Už jsem zkoušela spoustu zdravých receptů na různý sušenky, ale nikdy to nebylo ono, protože z toho vždycky vznikly ovesný placky, ale žádná hezky křupavá sůša :D Ale tentokrát ano, takže pro mě zázrak ! Recept mám od Adenike, která má na svých facebookových stránkách spoustu podobných dobrot :)

- Hrnek ovesných vloček rozmixovaných na mouku
- Půl hrnku strouhaného kokosu
- 2 velké lžíce arašídového másla
- Půl hrnku vody

Smícháme vločky, kokos a arašídové máslo (já dala jednu lžíci dmácího a jednu lžíci kupovaného, protože to domácí nemá tak lepivou konzostenci a asi by mi to neslepilo všechno dohromady) a přilejeme vodu. Těsto rozmícháme vidličkou, aby se mám to všechno pořádně spojilo a dáme na 15 minut do lednice.
Poté na plech uhňahňáme kuličky, které rozmáčkneme vidličkou, aby nám vznikly sušenky.
Dáme péct do vyhřáté trouby na 180° na zhruba 15 minut.

A voilaaaa, máme sušenky :D :))


10 komentářů:

  1. Jéé ty už jsem obdivovala na instagramu :) Fakt vypadají úžasně :) Asi je zkusím, až si zase koupím máslíčko :D

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju arašídový máslo a přítel taky :D, takže díky za tip, recept vypadá jednoduše a rychle, takové mám nejradši :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera, úplná delikatesa, po takových bych se utloukla! <3 ;)
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. skvělé ingredience, recepty od Adenike také často používám .. navíc cokoliv z arašídového másla <3

    OdpovědětVymazat
  5. určitě zkus! :) za málo práce, výborná svačina!
    Jinak ty sušenky vypadají luxusně! Ukládám do receptů a někdy určitě zkusím!
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. mňaaam :-)

    Zvu tě na mou giveaway o skřipce do vlasů:
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Podobný recept som skúšala minulý rok, mali sme doma veľký pohár arašidového masla a nikto ho nejedol:-)) Celé som ho spotrebovala na koláčiky (takže ich bolo fakt veľa:D:D) a bola som prekvapená, ako môže byť niečo tak jednoduché zároveň tak dobré! Myslím ale, že môj recept bol bez kokosu, tak neviem neviem, či ešte aj tento tvoj nevyskúšam...:)) DAY BY DAY

    OdpovědětVymazat