neděle 2. listopadu 2014

Banánovo-tvarohové muffiny

Ahoj holky (kluci?), dneska vám přinášim recept na skvělý banánovo-tvarohový muffiny. Hrozně ráda peču podle těhle "fitness receptů", protože mam strašnou radost, když se pak cpu něčim dobrym, po čem nutně nepřiberu 20 kilo. Dát si muffiny ke snídani bez výčitek, tomu já řikam slast ! :D


Na zhruba 12 muffinů budeme potřebovat:
- 250 g (vaničku) nízkotučnýho tvarohu
- dva banány
- 1 hrníček ovesné mouky
- 2 vajíčka
- čtvrt hrníčku mléka
- čtvrt čajové lžičky soli
- 1 ČL skořice
- 1 ČL prášku do pečiva (mě jako správný nepozorný blondýně se podařilo tam vysypat celej pytlík :DD)
- 2 ČL medu
- pokud chcete, můžete přidat nadrcenou čokoládu (já doma díkybohu žádnou neměla :D)


V míse si rozmačkáme banány a přimícháme tvaroh. Poté přidáme na jemno rozmixované ovesné vločky, vajíčka a společně promícháme. Přidáme mléko, skořici, prášek do pečiva, med a sůl. Všechno pořádně zamícháme a vkládáme do košíčků, nebo v mém případě do roztomilých silikonových formiček ve tvaru báboviček. Pečeme v předehřáté troubě na 180° po dobu cca 25 minut.

Naše malá slupnula dva hned po vyndání z formiček, takže to musí stát za vyzkoušení ! :D
A jak nejraději mlsáte vy? :)

6 komentářů:

  1. Tak ty musím zkusit! Muffiny bez cukru? Tak to je sen :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. no vypadají skvěle! Ovšem má rodina ty moje "fitness" recepty odmítá jíst.. Je to bez cukru, takže hrozně hnusný (přitom jim tam cukr vždy přidám, aby nemrchtali :D) a riskovat, že to sním JENOM JÁ 12 muffinů? To se mi moc nechce. Jsem toho totiž a bohužel schopná..:D

    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, u mě doma to taky nikdo nejí :DD Naštěstí mam malou ségru a kamarádky, co mě v tom samotnou nenechají :D

      Vymazat
  3. Mňam, tak tenhle recept potřebuju nutně upéct :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. jee, banánové věci zbožňuju jakékoliv, moc mě zaujaly a asi se na ně o víkendu vrhnu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mňaaam, moc děkuji, výborné, vlhké, jen přiznám že jsem použila obyč. mouku, a ještě tam mít ty tvoje rozkošné bábovičky...! :)

    OdpovědětVymazat