neděle 5. října 2014

What now?

Za celej svůj zatím vcelku krátkej život, jsem čelila už spoustě rozhodnutí. Od životního problému "Co si vezmu zítra na sebe?!" přes "Mám si opravdu takhle navečer dát tu pizzu?" až po výber účesu na maturitní ples (nejhorší rozhodnutí v mym životě, achjo). Všechno mi to přišlo až tak směšně jednoduchý. Nikdy sem přesně nevěděla, co chci v životě dělat a přitom mi všechno tak hezky vycházelo a já nemusela řešit zbytečný kraviny. Bohužel, jak zjištuju, všechny opravdový problémy se spolu zřejmě seskupovaly někde zarohem a čekaly na chvíli, až budu nejzranitelnější, aby se mi mohly hezky společně smát. A tak jsem se dostala sem. Do nejhoršího období, jaký jsem kdy měla. Najednou musim čelit nejtěžším a tentokrát už opravdu životně důležitým rozhodnutím. A co si budem povídat, od těch problémů co zítra na sebe se vlastně nic nezměnilo. bezradná jsem úplně stejně.
Tak mi držte palce, at zase nezvolim špatně. (Jako když věřim Seznamu, že bude vedro, vyjdu v sukýnce a ono místo toho pomalu sněží!)


2 komentáře:

  1. Tak ať se správně rozhodneš pro to, co chceš! :) A opožděně přeju všechno nejlepší ke včerejšímu svátku :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji Ti, aby jsi učinila ta nejlepší rozhodnutí :) a pokud se to náhodou někdy nepovede, tak nevěš hlavu - i chybama se člověk učí a vždy se stane jen to, co se stát má :)

    OdpovědětVymazat